Veelgestelde vragen

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze, hebben we de meest gestelde vragen opgesteld. Heeft u hiermee nog geen antwoord op uw vraag? Neem dan contact met ons op via de contactpagina

1. Bestellen

1.1 Wat gebeurd er met mijn bestelling na betalen?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst word deze direct verwerkt bij onze leverancier. Als het bestelde product op voorraad is, word de bestelling binnen 24 uur (op werkdagen) verzonden naar het opgegeven afleveradres. Indien een product niet op voorraad is, word dit gecommuniceerd en word de aflevering op de genoemde levertijd gedaan. Bestellingen worden in principe binnen één tot drie werkdagen afgeleverd.

1.2 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zolang de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze nog wijzigen. Neem contact met ons op via de contactpagina zodat we de gewenste wijziging kunnen doorvoeren.

1.3 Moet ik een account aanmaken voor ik ga bestellen?

Nee het is niet nodig om een account aan te maken voor u een bestelling plaatst. Het is wel handig om een account aan te maken, wanneer u van plan bent om vaker bij ons te gaan bestellen. Met een account hoeft u namelijk niet steeds opnieuw gegevens in te vullen, heeft u altijd overzicht op de status van uw bestelling(en).

2. Betalen

2.1 Hoe kan ik betalen?

Omdat wij toegankelijk willen zijn voor iedereen, bieden we verschillende betaalmethoden aan. Onze beschikbare betaalmethoden vind u op de betaalmethode pagina.

2.2 Is betalen veilig?

Bij Sfeertotaal.nl lopen alle betalingen veilig. Wij hebben een SSL certificaat, en een beveiligde betalingsprovider die alle betalingen beheert. Tevens gebruiken wij alleen betaalmethoden van de daarvoor bevoegde bedrijven. Meer informatie hierover vind u op de betaalmethoden pagina.

2.3 Mijn betaling is mislukt of geweigerd. Wat nu?

Het kan soms gebeuren dat een betaling mislukt of word geweigerd. Stuur een e-mail naar info@sfeertotaal.nl wij gaan dan samen kijken naar een oplossing om uw bestelling alsnog te kunnen plaatsen. 

3. Levering

3.1 Wat is de status van mijn bestelling?

Als u bij het bestellen een account heeft aangemaakt dan kunt u nadat u ingelogd heeft op onze website gemakkelijk de status zien van uw bestelling. Indien u geen account heeft aangemaakt neem dan contact met ons op via de contactpagina

3.2 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn vanaf €200,- gratis, onder dit bedrag rekenen we €30,- in Nederland en €40,- in België.

3.3 Wordt de bestelling gemonteerd geleverd?

In de meeste gevallen worden de haarden niet gemonteerd geleverd. De meeste haarden zijn eenvoudig te monteren via de handleiding welke word meegeleverd. Bestellingen worden geleverd met DPD of via de eigen transporteur van Havé verwarming. 

3.4 Kan ik mijn haard laten inbouwen?

Momenteel is het alleen mogelijk om een haard te laten monteren op locatie binnen een straal van 20 km vanaf Volendam op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op via de contactpagina.

4. Retourneren

4.1 Heb ik een bedenktermijn?

Ja, net zoals bij iedere webshop heeft u 14 dagen de tijd om gebruik te maken van het herroepingsrecht. Dit geld echter niet voor sfeerhaarden die reeds hebben gebrand. De 14 dagen gaan in zodra de bestelling ontvangen is. Indien u gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht zijn alleen de kosten van de retourzending voor eigen rekening, in de meeste gevallen word de haard opgehaald door onze transporteur, de kosten hiervoor bedragen €50,-. 

4.2. Hoe retourneer ik een product?

Heeft u besloten gebruik te willen maken van het herroepingsrecht? Bij Sfeertotaal heeft u 14 dagen bedenktijd. Om een bestelling te retourneren dient u het online retourformulier in te vullen. Aan de hand van het ingevulde document nemen we uw retouraanvraag in behandeling. 

4.3 Wanneer word een retourzending niet geaccepteerd?

Als een zending incompleet of beschadigd bij onze leverancier aankomt, zal er geen volledige terugbetaling gedaan worden. Wij adviseren altijd om een retourzending in originele verpakking te doen. Meer informatie over het retourneren van een product vind u op onze retourbeleid pagina.

 

 

Wat zoek je?